6 dagar kvar

Publicerad 2013-07-21 14:17:31 i Allmänt,

Tjeena! 
 
Nu är svensexan avklarad och det är en dag som jag aldrig kommer att glömma. Jag har inte fått så mycket bilder så jag får lov att berätta med text hur den var. 
 
0930 blev dom insläppta i lägenheten och smög in i sovrummet då jag fortfarande låg och sov. Blir väckt av 17 skrikande och tutande hulliganer och får en äcklig hamburgare upptryckt i ansiktet vilket blev min frukost. Dom sätter på mig ögonbindel, en luva och hörlurar för att sedan slita ut mig på gården och lägga mig i en bil. 
 
Första stoppet för dagen blev på teg. Dom satte på mig knäskydd,armbågsskydd, hjälm, inlines och ett rep runt midjan. Dom stänger av musiken och det första jag hör är en motorcykel som står på tomgången och varvar upp. Luvan och ögonbindel åker av och iväg drar en motorcykel i full fart med snöret fastknutet. Som tur var så hade dom delat på snöret så jag kunde pusta ut och pulsen gick tillbaka till den normala men steg fort igen då jag får en hink med kallvatten kastad över mig av min käre bror.
 
 
Andra stoppet för dagen blir paintball. Vi delar in oss i lag och alla är övertaggade på att kriga lite. Självklart så har jag inte samma utstyrsel som alla andra så jag får ett par orangea arbetsbyxor, orange pike och en mask med en fasttejad tratt så jag ska synas så mycket som möjligt. Under runderna så försökte jag smyga och huka mig så mycket som möjligt men tog inte lång tid innan folk hade börjat lokalisera mig och skjuta mig så blev inte långvarig ute på fältet. Näst sista rundan var det dags för gatuloppet dvs alla mot mig. Instruktören sa att killen som gjorde de senast gjorde de i shorts och linne så jag hakade på direkt och kunde inte vara sämre så tröjan slets av direkt. 
Jag skulle springa från ena basen till den andra och där stod 15 skjutglada gudar och väntade på mig. Jag bestämde mig för att bara springa igenom och ta skiten, NO PAIN!! I början gick det bra när jag hade ett avstånd på ca 20m och blev träffade men ju närmare jag kom desto mer smärta fick jag smaka på. Sista 1-2m kan ha varit dom värsta i mitt liv, smärtan jag kände när varje kula träffade mig var obeskrivlig. När jag äntligen hade sprungit förbi dom så la jag mig ner i gräset och kände hur hela kroppen smärtade men var jävligt glad över att ha gjort det. Ryggen var den del på kroppen som fick utstå mest smärta och sår. De tre första nätterna blödde jag på lakanet. Någon lyckades även skjuta mig på min vänstra pungkula vilket inte heller va asskönt men inte i närheten av samma smärta som ryggen. Lyckades skjuta bäcke i huvudet och en till i bröstet så jag är nöjd ;) 
 
 
 
Tredje stoppet för dagen blev stan. Fick en buttplugg som jag skulle försöka byta till en större. Utan kvitto och kartongen öppnad så gick det inge vidare bra så jag fick en straffshot pga mission failed. Nästa uppdrag var att köpa en porrtidning och sedan försöka få servetter, handkräm och låna personaltoan. Tidningen och servetterna lyckades jag med men kassörskan va så torr och förstod inte ironin så blev nekad på handkräm och toaletten och ännu en straffshot vunnen. 
 
Fjärde stoppet för dagen blev en flotte med badtunna, bastu och grillplats. När vi kom dit och alla hade anlänt ut till flotten så ställde dom mig på räcket och puttade ner mig i älven. Där blev det väldigt lugnt med lite badtunna bastu och bad men även så fick jag äntligen i mig lite mat. Vi låg där och bara mådde i 4-5h innan vi begav oss in till land för det sista stoppet för kvällen. 
 
 
Femte stoppet för dagen blev i björttes stuga. När vi kom dit och alla hade satt sig till bords så väntade tacobuffe till middag. När vi hade ätit färdigt och alla var nöjda så hade jag några fler uppdrag att utföra bla.Hur bra känner du din partner, koppla ihop en lampa, beskriva det kvinnliga könet innifrån och ut, springa hinderbana. När jag genomfört alla uppdrag så blev det skönt häng vid elden och vid havet och njöt av sällskapet. 
 
Detta är en av de dagar jag aldrig kommer glömma. Hade en helt fantastiskt rolig dag med underbara vänner och god mat. Vet inte hur jag ska kunna tacka er för denna dag, enda sättet jag kommer på är att ge er en lika bra dag som ni gett mig när det är eran tur för svensexa. 
 
PAYBACK IS A BITCH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Amanda ♥ Johan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela